суббота, 8 сентября 2012 г.

Ուսումնասիրվել են YouTube-ում ամենադիտված լրատվական տեսանյութերը



 

Ճապոնիայի երկրաշարժն ու ցունամինՌուսաստանի ընտրությունները և Մերձավոր Արևելքիանկարգությունները ամենադիտվածն են եղել աշխարհի խոշորագույն տեսահոսթինգում` YouTube-ում2011թհունվարից 2012թմարտ ընկած ժամանակահատվածումասվում է Pew Research Center-իայսօր հրապարակած հետազոտության մեջորը ներկայացնում է «ՌԻԱ նովոստի» գործակալությունը:


Pew Research Center-ը նշված ժամանակաշրջանում հետազոտել է 260 տարբեր լրատվականտեսանյութերընտրելով շաբաթվա հինգ ամենադիտված տեսանյութերը:



Հետազոտվել են տեսանյութի բնույթըդրա թեմանում կաղմից է այն ստեղծվելև ով է այնհրապարակել:


Ըստ ուսումնասիրությունում հրապարակած վիճակագրությանՃապոնիայի ցունամիի վերաբերյալտեսանյութերից 20 ամենադիտվածները մոտ 96 մլն YouTube օգտատեր է դիտել:


Հետազոտության հեղինակները նշում ենոր YouTube-ից օգտվողները ոչ միայն ակտիվորենշրջանառում են լրատվական գործակալությունների տեսանյութերըայլ նաև իրենք են տեսանյութերնկարահանում լրատվական թեմաներովԱմենադիտված տեսանյութերի 39%-ը նկարահանվել էանհատ օգտատերերի կողմից:


Տարբեր ԶԼՄ-ների ապրանքանշանով տեսանյութերի քանակը 51% է կազմելսակայն դրանց որոշմասը իսկզբանե նկարահանվել է սովորական օգտատերերի կողմիցայլ ոչ թէ լրագրողների:


Տվյալ փաստը վկայում է այն մասինոր ԶԼՄ-ները իրենց աշխատանքում ակտիվորեն օգտագործումեն օգտատերերի տեսանյութերըասվում է հետազոտությունում:

Комментариев нет:

Отправить комментарий